4Service FS kontrakt

– for en mer effektiv hverdag

Smarte løsninger

4Service er en fullverdig FS-leverandør som gjør dine støttetjenester til våre primæroppgaver. Vi skreddersyr smarte og innovative løsninger som passer bedriftens behov og fasiliteter.

Vi kan ta ansvar for alle nødvendige tjenester og sikre en sømløs kundeopplevelse, med ett kundekontaktpunkt, en kontrakt og en faktura. Våre leveranser handler om å samordne alle støttetjenestene din bedrift har behov for i det daglige, og vi skal kjennetegnes ved at alt vi gjør skal oppleves som enkelt og personlig.

Med hele vårt tjenestespekter og konseptene Eir og De Tre Stuer er vi en fullverdig facility services leverandør.

Alt i alt gir dette effektive og smarte næringsbygg hvor man sammen henter ut både økonomiske og kvalitetsmessige effekter av et tett samarbeid.

Enkelt og personlig

Innovasjon:

Vårt unike økosystem IZY.AS er den eneste applikasjonen du trenger for å ha en enklere hverdag på jobb.

Personlig service:

For oss handler service om å bli ivaretatt og bli sett. Servicenivået er merkbart og innehar en standard du kan være stolt av.

Lekenhet:

Våre ansatte har rom for å være kreative, og dette gjenspeiles i medarbeidernes eierskap til prosjekt.

Tjenester

Enhetlig leveranse
Her baseres leveransene på en kombinasjon av våre konsepter Eir Renhold, Eir Mat og drikke og De Tre Stuer. Klikk på logoene for å lese mer om konseptene:

 

100% skreddersøm
Her utarbeider vi en totalprofil for ditt næringsbygg. Prosessen er omfattende og krever en gjensidig samarbeidsmodell for å sikre prosjektets suksess. En skreddersøm-leveranse kan inneholde:

  • Enestående bespisningløsninger
  • Unik totalprofilering for ditt bygg
  • Bruk av banebrytende teknologi

Andre tjenester

Det er en rekke andre støtte- og servicetjenester som også kan knyttes inn i en FS-kontrakt. 

Kontorservice

  • Resepsjon, vertinne og gjestemottak
  • Møter og konferanser
  • Sekretær og administrasjon
  • Sentralbord
  • Portvakt
  • Transport og flytting
  • Post, pakker og e-post
  • Arkivering

Service inne og ute

  • Handy services (serviceavtaler/organisering av fagressurser som rørlegger, elektriker)
  • Mindre vedlikehold
  • Skadedyrkontroll
  • Lys og lamper
  • Planter
  • Gartner, hageservice og anleggspleie
  • Brøyting

Vakthold

  • Vakthold i bygg
  • Skalltjeneste av bygg

 

Husvert – ett kontaktpunkt

Et viktig element i en FS-kontrakt er bruken av en husvert. Dette gir fordeler som:

  • Ett kontaktpunkt – leietakeres daglige kontaktperson i bygget
  • Effektiv ledelse og utnyttelse av FS-kontrakten
  • Alle tjenester på en faktura

Referanser

KLP EIENDOM

Vi i KLP Eiendom har gleden av å samarbeide med 4Service i stadig flere prosjekter. Vi opplever å skape merverdi for våre kunder gjennom 4Service. De begeistrer, er villige til å satse og leverer tjenester på et meget høyt nivå. Service har tett kundeoppfølging og fleksibilitet som en helt naturlig del av sin hverdag. Vi mener 4Service gjør oss til en bedre utleier.

Sammen med 4Service utvikler vi konseptet "Ibsens Univers" i Ibsenkvartalet. Ibsenkvartalet strekker seg over fire bygg vis a vis Oslo Tinghus. Vår felles målsetning er å gjøre Ibsenkvartalet til attraktiv destinasjon for våre leietakere og deres gjester så vel som for omverdenen. Vi etablerer et hypermoderne møtesenter, en personalrestaurant tuftet på ekte kokker, ekte matglede og ekte råvarer, samt en kaffebar hvor du blant annet kan bli servert Fru Alvings sjokolade eller Ibsens hjemmebrygg. Alt iscenesatt og driftet av 4Service. Det er en sann glede å få samarbeide med dedikerte, dyktige personer i 4Service, helt fra idéstadiet til driftsfase.


KLP Eiendom
v/ Odd Edvard Lund - Eiendomssjef

DIAGONALE

«Diagonale er et nytt signal- og prestisjebygg i Bjørvika. Diagonale eies 50/50 av Hav Eiendom og Olav Thon Gruppen. Leietakere i Diagonale forventer et høy servicenivå og vi var avhengig av å finne en samarbeidspartner som kan levere over forventning på servering og øvrige tjenester hver eneste dag. Det har vi funnet i 4Service.

4Service har etablert en personalrestaurant i Diagonale som høster meget gode tilbakemeldinger fra våre leietakere både hva angår kvalitet på mat, men også på atmosfære og stemning. Vegg i vegg med personalrestauranten, har de også etablert en restaurant – Restaurant Edda – som får svært gode anmeldelser i DN, Aftenposten, VG og Finansavisen. Med Restaurant EDDA blir serveringstilbudet i Diagonale komplett.

4Service yter resepsjonstjenester i Diagonale og ønsker leietakere/gjester velkommen hver eneste dag. Selskapet står også for renhold i byggets fellesarealer og trimrom. Høy kvalitet på renhold er kritisk for trivsel og velvære. Teamet bak 4Service er svært profesjonelle og vi setter stor pris på samarbeidet.»

Eirik Kildal – Eiendomssjef Thon Eiendom
Kjell Kalland – Administrerende direktør Hav Eiendom

MUSTAD EIENDOM

Mustad Eiendom har samarbeidet med 4Service om utviklingen av Lilleakerveien 2. For oss har det vært viktig å finne rette samarbeidspartner, da Lilleakerveien 2 er første steg i utviklingen av den nye «Lilleakerbyen». 4Service har konkret bistått Mustad Eiendom med å skape et svært spennende bespisningskonsept, samt dimensjonering og utforming av kjøkkenarealer. I tillegg kommer de med driftsløsninger som er kostnadseffektive og fremtidsrettede. Vi ser frem til videre samarbeide med 4Service!

Arnstein Stamnes
Direktør eiendomsdrift

Mustad Eiendom AS

EDDA - VÅR FØRSTE KOMMERSIELLE RESTAURANT

EDDA symboliserer noe varmt, eneklt og tidløst og stammer fra det Islandske kvinnenavnet med opprinnelse i det norrøne som betyr «oldemor». Dette hjelper oss å forsterke følelsen om tradisjon og det familiære. EDDA kan godt være din søster, en god kusine eller en gammel tante.

Navnet EDDA tar oss med tilbake til de norrøne verkene/diktsamlingene Den eldre Edda og den yngre Edda som begge ble skrevet i løpet av 1200-tallet. EDDA knyttes til poesi, historie og tegninger og for oss er det å servere god mat med godt drikke vår måte å formidle historie og kunst på. Restaurant EDDA har mottatt terningkast 5 fra landets ledende aviser noe vi er svært stolte av.

Se restaurantedda.no for mer informasjon.

Konferanse

1.mars 2019 åpner 4Service konferansesenteret «Ibsens Univers» på CJ Hambros Plass.

Konferansesenteret er en del en total Facility Service leveranse.

Kristian Sjøseth
Din kontakt Kristian Sjøseth Direktør FS og Kommersiell virksomhet