4Service Camps

– et godt sted å være

Skreddersydde løsninger

4Service har en solid posisjon innen forretningsområdet Camps hvor vi leverer forpleiningstjenester til anleggshoteller i forbindelse med industriområder og vei-/jernbaneprosjekter.

Drift av camps stiller store krav til systematisk organisering av arbeidet, kunnskaper om matpreferanser hos en sammensatt kundemasse med ulik bakgrunn og nasjonalitet, samt kontinuerlig oppfølging av våre medarbeidere. Grunnprinsippene for drift har mange fellestrekk, men hver Camp er unik og har sine spesielle krav og behov.

Vår erfaring er at nærhet mellom sentral ledelse og drift skaper økt forståelse for den enkelte driftsenhets spesielle behov. Dette gjør oss i stand til å skreddersy vårt driftskonsept til det enkelte landanlegg i nært samarbeid med lokale kunderepresentanter, vår lokale ledelse og ikke minst med de ansatte.

Moderne og serviceorientert

4Service organiserer camps og forpleining på en praktisk, moderne og serviceorientert måte.

Vårt mål er at våre gjester skal føle seg godt ivaretatt og at samspillet mellom oss som leverandør og gjestene fungerer optimalt. Våre gjester og beboere tilbringer lange perioder i en camp og oppholdet kan fort bli ensformig hvis ikke hverdagen krydres med god mat og god service. Måltidene skal være dagens høydepunkt og fasiliteter som er rene og innbydende danner rammen rundt det skal være med på å skape trivsel.

For å oppnå dette velger vi våre medarbeidere med omhu. Det vil si serviceinnstilte medarbeidere med gode samarbeidsevner. Slik sikrer vi å behandle hver enkelt gjest individuelt.

Bedre hverdagsmat

Våre gjester og beboere tilbringer lange perioder i en camp og oppholdet kan fort bli ensformig hvis ikke hverdagen krydres med god mat og god service. «Bedre hverdagsmat» er vårt komplette mattilbud til camps og forpleiningsanlegg.

Konseptet «bedre hverdagsmat»:

  • Gjør det enklere for kantinens gjester å velge sunn mat
  • Skaper større bevissthet rundt bruk av økologiske produkter
  • Skaper klima for endringsvilje og åpenhet
  • Bidrar til felles mål og helhet i samarbeid med kunden

Måltidene skal være dagens høydepunkt og rammen rundt skal være med på å skape trivsel. Med varierte menyer tilbyr vi våre kunder og gjester på camp et bredt spekter er varme og kalde retter basert på sunne, smakfulle og næringsrike alternativer - fra tidlig morgen til sent på kveld.

Vi er opptatt av å bidra til at våre gjester opprettholder god helse og trivsel. Dette er spesielt viktig for alle de som har sitt virke på arbeidsplasser der krevende miljø og sikkerhet stiller ekstra store krav til de ansatte. 4Service ønsker å bidra til økt trivsel og energi gjennom servering av sunn og næringsrik mat med god variasjon.

Jobbe hos oss?

Sertifisering

Thomas Brekke
Din kontakt Thomas Brekke Salgssjef Camp