2021-06-17

4Service kjøper Tidy Crew og styrker tilbudet på Sørlandet

I dag ble det klart at Kristiansand-baserte Tidy Crew kjøpes opp av 4Service som leverer et bredt spekter av servicetjenester innenfor områder som blant annet renhold, kantine og offshore. Nøkkelpersoner fra Tidy Crew blir med videre inn i 4Service, og oppkjøpet markerer starten på en større satsning for konsernet på Sørlandet.

- Vi er veldig glade for å få med oss gjengen fra Tidy Crew inn i 4Service. De bringer med seg kompetanse og erfaring som vil styrke vårt tilbud i Kristiansand og i hele regionen. Nåværende eier ønsket selv å få inn en ny eier som kan legge forholdene til rette for videre vekst. Nå skal vi sørge for en god integrering av selskapet og menneskene, og sammen utvikle tjenestene våre videre, sier Patrick Malnes, som er direktør i 4Service selskapet EIR.

4Service har vokst organisk samt ved å integrere ulike selskaper og utvikle dyktige ansatte som leverer høy kvalitet i sine tjenester og konsepter til respektive markeder. Selskapet feiret i fjor sitt 10-års jubileum og har i overkant av 3 500 dedikerte ansatte. Ett av selskapene i 4Service er deres renholdsselskap EIR, som spesielt det siste halvannet året har lagt bak seg en utrolig vekst.

- Våre viktigste konkurransefortrinn er vår kultur, våre skreddersydde konsepter og våre dedikerte medarbeidere. Vi har en rekke kunder som har vært med oss i mange år, og det skyldes en kombinasjon av de gode tjenestene som leveres helt ute i linjen, samt at vi stadig vekk kommer til kundene med nye tjenester og konsepter, forklarer Malnes

Satser på Sørlandet
Med oppkjøpet av Tidy Crew tar 4Service mål av seg om å bli den foretrukne serviceleverandøren i hele regionen. Dette skal de gjøre ved å vokse kundebasen, samtidig som de skal gjøre alt for å beholde de eksisterende.

- I servicebransjen er kundefokuset enormt viktig og vi går hver dag på jobb slik at andre kan prestere best mulig på sin. Sammen med våre nye kolleger skal vi presentere oss i det regionale markedet og vinne nye kundeforhold. Samtidig skal vi sørge for at de kundene som kommer med inn i EIR fra Tidy Crew blir med oss videre på reisen. Det skal vi gjøre ved at de naturligvis får beholde sine kontaktpersoner og de gode tjenestene de har allerede i dag, men også gi de mulighet til å velge fra en enda bredere portefølje av attraktive tjenester, avslutter Malnes.


For mer informasjon, vennligst kontakt:

Marius Pedersen
Direktør salg og marked
marius.pedersen@4service.no
+47 400 65 067

Patrick Malnes
Direktør EIR
patrick.malnes@4service.no
+47 932 55 005

Flere aktualiteter

  • Eir Renhold er klimanøytral

    Eir Renhold blir karbonnøytral gjennom Trefadder AS sine klimaskoger.

    Les mer
  • Fagbrevet som førte til lederstilling.

    Det er mange veier å gå med et fagbrev som kokk. Jon-Filip Johannessen har valgt en helt egen retning som har snirklet seg via Nordsjøen, kreativ ledelse og 200 posjerte egg som kunne ha endt sine dager som eggesalat.

    Les mer
  • Årets mest bærekraftige storkjøkken

    4Service vinner Matprisen 2020 for årets mest bærekraftige storkjøkken.

    Les mer
  • 4Service nominert til Årets Service- og Handelsbedrift

    4Service er stolte av å være blant de tre nominerte i kategorien «Årets Service- og Handelsbedrift».

    Les mer